Generalforsamlingen 2023

Langhårsklubbens Generalforsamling blev afholdt i Ejbyhallen 26. februar 2023.

I år var 22 mødt op for at vise klubben og bestyrelsen sin interesse og opbakning, det er vi glade for! Der var god deltagelse, samt spørgsmål og meninger om de ting der blev fremlagt, alt i den gode ånd der kendetegner Langhårsklubbens medlemmer. Tusind tak til alle der gav et bidrag til det amerikanske lotteri, det er en uvurderlig støtte til klubben.

Der blev uddelt nåle og pokaler, både for præstationer og jubilæer:

Jon Broch modtog en Guldnål og et Æresmedlemsskab for sine 40 års medlemsskab af Langhårsklubben.
Jon og hans hustru Evelyn har været medstiftere af Langhårsklubben, og de deltog begge i Generalforsamlingen.

Arne Engholm Pedersen modtog en Guldnål og et Æresmedlemsskab for sine 40 års medlemsskab af Langhårsklubben.
Han kunne desværre ikke deltage, men får selvfølgelig sit diplom tilsendt.

Knud Jørgensen modtog Fuldbrugspokalen og en Guldnål for sin fine præstation på VGP i Tyskland med DK05896/2021 Clara lll v. Buchheim, 346 p. 1. pr. og prøvens bedste hund.

Knud Jørgensen modtog også Blochs Mindepokal og en Sølvnål for med 365 p. at opnå titlen som Årets Langhår, med
DK05896/2021 Clara lll v. Buchheim.

Poul Munkholm modtog en Sølvnål for 1. præmie på 1000m/20t Schweissprøve med,
DK00992/2021 Stouby Mark´s Liva.
Han kunne desværre ikke deltage og får sit diplom tilsendt.

Rasmus Gerhard modtog en Sølvnål for 1. præmie på 1000m/20t Schweissprøve, med
DK08034/2020 Thanehøjs Axel.
Han kunne desværre ikke deltage og får sit diplom tilsendt.