Generalforsamlingen 2020

Langhårsklubbens Generalforsamling blev afholdt i Ejbyhallen  16. februar 2020.

I år var 31 mødt op for at vise klubben og bestyrelsen sin interesse, det er vi glade for. Det blev en lang dag, der var mange emner at drøfte og beslutninger at tage. Der var god deltagelse og mange spørgsmål til nye tiltag der blev præsenteret. Tusind tak til alle der gav et bidrag til det amerikanske lotteri.

Der blev uddelt nåle og pokaler, både for præstationer og jubilæer:

Holger Pedersen fik en Sølvnål for opnåelse af et Dansk Championat DKCH med DK16135/2015 Sjørslev´s Isa.

Hans Petter Lauridsen fik en Guldnål for 25 års medlemsskab af Langhårsklubben.

Henrik Jepsen fik en sølvnål for sin 1000m/20t schweissprøve, med DK05806/2018 Raiko v. d. Horstbüschen.

Torben Gildbjerg modtog Fuldbrugspokalen og en sølvnål, for sin flotte Fuldbrugsprøve med

DK14306/2017 Quin med 254 p. og en 1. præmie.

Han modtog også Blochs Mindepokal samt en sølvnål for Årets Langhår, ligeledes DK14306/2017 Quin.

Leif Hansen modtog fra Langhårsklubben i Slesvig Holsten en pokal for at have opnået flest point sammenlagt på både VJP og HZP i 2019, med DK08718/2018 Vildholt Kamma

Bent Hansen modtog fra Langhårsklubben i Slesvig Holsten et diplom for 25 års medlemsskab af klubben. Han kunne desværre ikke selv være til stede.

Torben Gildbjerg udtrykte en stor tak til John Møller for den agerhønsejagt han havde givet som gevinst i lotteriet på sidste generalforsamling. Det havde været en stor oplevelse at deltage!