Generalforsamlingen 2021

Langhårsklubbens Generalforsamling blev afholdt i Ejbyhallen  30. maj 2021.

I år var på grund af Covid 19 helt speciel, da generalforsamlingen var blevet udskudt flere måneder og mange af de ting der blev drøftet efterhånden var blevet 1½ år gamle.
Trods krav om coronapas og mundbind var 26 mødt op for at vise klubben og bestyrelsen sin interesse og opbakning, det er vi glade for! Det blev en lang dag, der var mange emner at fremlægge. Der var god deltagelse, samt spørgsmål og meninger om nye tiltag der blev præsenteret. Tusind tak til alle der gav et bidrag til det amerikanske lotteri, det er en uvurderlig støtte til klubben.

Der blev uddelt nåle og pokaler, både for præstationer, jubilæer og en særlig indsats for Langhårsklubben:

Flemming Thane Kallehave modtog en Sølvnål for sin 1000m/20t Schweissprøve, med DK14394/2019 Birko v. d. Wallsbek.

Knud Jørgensen modtog Fuldbrugspokalen for sin fine placering på VGP i Tyskland med DK13956/2019 Sjørslev´s Lulu, 2. pr. 300 p.

Knud Jørgensen modtog også Blochs Mindepokal for titlen som Årets Langhår, med DK13956/2019 Sjørslev´s Lulu.

Søren Brams Niebuhr modtog en guldnål for sit 25 års medlemsskab af Langhårsklubben.

Søren Skak Pedersen modtog en guldnål for 25 års medlemsskab af Langhårsklubben. Han måtte desværre gå før præmieoverrækkelsen.

Just Mikkelsen modtog sammen med sin Hanne et æresmedlemsskab af Langhårsklubben.

John Møller modtog en guldnål for mange års stor indsats for Langhårsklubben. Han modtog en buket blomster til sin kone Gitte Abrahamsen som også har ydet en stor indsats for klubben.

Holger Pedersen modtog en guldnål for mange års indsats som prøveleder for Langhårsklubben. Han modtog også en buket blomster til sin kone Karen Pedersen for hendes store indsats med prøverne.